Trisha Brown x 100
Stu młodych tancerzy z Narodowego Konserwatorium Muzyki i Tańca w Paryżu składa żywy hołd amerykańskiej choreografce Trishy Brown. Współpracowniczka Merce'a Cunninghama, Johna Cage'a i Anny Halprin, dzięki swojej awangardowej wizji Brown przyczyniła się do zrewolucjonizowania świata tańca.