Pociągiem przez Wietnam
Cieśnina Mesyńska, oddzielająca Sycylię od kontynentu, jest praktycznie niezbadanym terytorium ze względu na silne prądy generowane przez spotkanie Morza Jońskiego i Morza Tyrreńskiego. Pomimo ocieplających się wód Morza Śródziemnego, ten pas morza jest niezwykle odporny i stanowi dom dla wyjątkowej różnorodności biologicznej.