Pociągiem przez WietnamKruche piękno Morza ŚródziemnegoWyspa Port-Cros
Położona na Lazurowym Wybrzeżu Port-Cros jest najmniejszą z wysp Hyères. Od 1963 r. jej 7 km² stanowi serce najstarszego lądowego i morskiego parku narodowego w Europie. W tym żywym laboratorium ekolodzy i naukowcy z całego świata badają odporność tej ekstrawaganckiej przyrody.