TracksCo się dzieje w więzieniach?
Ponad 10 milionów ludzi na całym świecie przebywa obecnie za kratkami. Najwięcej jest ich w Rosji, Chinach i Stanach Zjednoczonych. W tym ostatnim kraju liczba więźniów gwałtownie rośnie, a nadreprezentacja osób czarnoskórych wskazuje na systemowy rasizm. Gwiazdy popkultury biją na alarm: muzycy tacy jak Jay Z, Denzel Curry i Meek Mill wzywają do reformy sądownictwa.