Re: Irlandzki KupidynWillie Daly, lepszy niż Tinder
Jak się zakochiwać to tylko we wrześniu i tylko w Irlandii! To właśnie wtedy w miejscowości Lisdoonvarna co roku odbywa się Festiwal parowania przyciągający setki singli i singielek. Inicjatorem wydarzenia jest Willie Daly, emerytowany rolnik, o którym mówi się, że “jest lepszy niż tinder”. By to sprawdzić, wybraliśmy się na festiwal i poprosiliśmy Williego, by został naszym przewodnikiem.