Re: Finlandia w NATOPożegnanie z neutralnością
Kości zostały rzucone - Finlandia chce dołączyć do NATO. W dokumencie spotykamy się z Ilpo Pohjolą, fińskim rezerwistą, który z zadowoleniem przyjął tę decyzję. Jego zdaniem Finlandii grozi napaść ze strony Rosji. Przeciwnego zdania jest pacyfista Vili Nurmi, dla którego wstąpienie Finlandii do NATO to bezsensowny krok.