ARTE RegardsKrólowa Miodu z Walencji
Maria José Martinez jest odznaczoną gwiazdką Michelina szefową kuchni. Motto: “na ratunek pszczołom” stosuje do wszystkiego, co wychodzi spod jej rąk w restauracji Lienzo w Walencji. To zaangażowanie w ochronę cennych owadów przydało jej miano “królowej pszczół” i uczyniło z ochrony bioróżnorodności naprawdę gorący temat w Hiszpanii.