Re: W kraju wrogaUkraińcy w Rosji
Z ogarniętej wojną Ukrainy ewakuowało się już około 6 milionów osób. Ponad 700 tysięcy z nich trafiło do Rosji - na ziemię wroga. Uchodźcy i uchodźczynie trafiły tam do specjalnych obozów. Chcieliby jak najszybciej je opuścić, ale wielu nie ma dokąd wracać.