ARTE RegardsZakładnicy Erdogana: 6 lat później
W 2016 r. w Turcji miał miejsce pucz przeciwko autorytarnej władzy Recepa Tayyipa Erdogana. W odpowiedzi prezydent dokonał czystek we wszystkich warstwach społecznych i uwięził ponad 50 tysięcy osób, uznanych za terrorystów. W reportażu spotykamy się z rodzinami kilku z tych zakładników. Są w Turcji na „czarnej liście”. Żyją w ciągłym strachu o siebie i uwięzionych bliskich.