Hiszpania: pedofilia w kościele
Hiszpan Enrique Pérez Guerra chciał popełnić samobójstwo. Powodem była trauma - jako dwunastolatek był wykorzystywany seksualnie przez księdza. Sparaliżowany wstydem i niezdolny do zwierzenia się swoim bardzo religijnym rodzicom, przez lata ukrywał to przestępstwo. Dziś jest jedną z niewielu ofiar, które odważyły się nagłośnić problem pedofilii w kościele. Jednak jego hierarchowie nadal nie podjęli adekwatnej akcji, by ukarać sprawców, co pogłębia traumę ofiar. Reportaż z lektorem.