Odkryj pierwszy wspólny koncert Pete'a Doherty'ego i Frédérica Lo. Intymny moment nagrany w nadmorskim miasteczku Etretat w Normandii w domu, w którym powstał ich nowy album The Fantasy Life of Poetry and Crime.