Bruno Latour: wywiad"Prawda polityczna" (10/12)
W różnych momentach życia tworzymy różne kolektywy. Jednak zjednoczenie naprawdę dużej grupy ludzi wymaga kompromisów, zdrad i metamorfoz. Musimy pogodzić się z tym, że osobistą opinię i dany porządek można przekształcić, zapośredniczyć. To warunek przeniknięcia aktywizmu do polityki.