Bruno Latour: wywiad"Nauka i jej władza" (8/12)
Nauka jest potężnym narzędziem. To w laboratoriach powstają powszechnie uznawane odkrycia naukowe i fakty. Dzięki badaniom, założeniom, prawdopodobieństwu, doświadczeniom i wielostopniowej ocenie powstaje pewność. Kiedy jednak fakt staje się „prawdziwy”?