Bruno Latour: wywiad
Wraz z nadejściem ery religii monoteistycznych, zwiększyła się władza teologów. Zaczęli oni ingerować w politykę, twierdząc, że znajomość religii daje im monopol na prawdę. Dziś nowe pole do refleksji i nowe możliwości dla teologów otwiera ekologia.