Re: Islandia - farmy krwi
Upuszczanie krwi ciężarnym klaczom? To brzmi okrutnie. A jednak ta praktyka jest dozwolona na Islandii. Pozyskuje się w ten sposób hormony stosowane w celu zwiększenia płodności w rolnictwie intensywnym. Sabrina Gurtner i York Ditfurth walczą z sytuacją prowadząc prywatne śledztwo. Chcą dowieść, że rolnicy w imię zysku znęcają się nad zwierzętami.