Re: Urodzone w czasie wojny
Eva i Reza wyruszają w niebezpieczną podróż. Jadą z Niemiec do Kijowa, by odebrać stamtąd syna. Urodziła go surogatka dzień przed wybuchem wojny. Od tamtego czasu matka zastępcza i noworodek ukrywają się w schronie przeciwlotniczym, gdzie jest 30 innych niemowląt.