Wspaniała historia muzeówWoody Allen erotyzuje AsturięZaproszenie do podróży
Dyskretny urok Asturii – regionu w północno-zachodniej Hiszpanii – znacznie różni się od zakorkowanego Manhattanu, który jest codziennością Woddy'ego Allena. Amerykański reżyser zakochał się w Asturii w 2002 r., gdy przybył tam odebrać nagrodę. Kilka lat później powrócił, by nagrać swój słynny film „Vicky Christina Barcelona”.