Walter Braunfels: PtakiW Operze Narodowej nad Renem
Dwóch przyjaciół próbuje znaleźć sztukę oraz miłość w równie barwnym jak i nierealnym królestwie ptaków. Na pierwszy rzut oka postromantyczna opera Ptaki (Die Vögel) Waltera Braunfelsa spełnia wszelkie kryteria zabawnej historii przygodowej. Nawiązuje jednak także do I Wojny Światowej, przez co osiąga nieoczekiwany głęboki zwrot. Opera Narodowa nad Renem wystawia dzieło po raz pierwszy we Francji.