"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Reżyserka z Kolonii Stefanie Gartmann opowiada w poetyckich obrazach historię życia garbarki z Islandii. Udaje jej się stworzyć film, który jest czymś więcej niż tylko portretem. Film skłania do refleksji nad własnym wyobcowanym i uciekającym życiem. To jedna z pięciu najlepszych prac niemieckich w konkursie krótkometrażowych filmów dokumentalnych.