"Miasto innych" Di Roser CorellaKonkurs dla reżyserek
„Proszę jej nie pozwolić wynosić śmieci, bo ucieknie” – radzą agencje zatrudnienia, do których dzwonią zamożne klientki szukające służących. Do pracy w Bejrucie przylatują całe zastępy młodych kobiet z Afryki i z Azji. Marzą o nowym lepszym życiu za granicą, godnej pensji i dobrej pracy. Jednak dla większości sytuacja na miejscu okazuje się koszmarem. Reportaż.