"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Trzy poruszające historie z Japonii, Burkina Faso i Francji opowiadają o losie, jaki może spotkać kobiety tylko dlatego, że urodziły się kobietami. Opowiadają o mężczyznach molestujących nastolatki w tokijskim metrze, przymusowych małżeństwach w Wagadugu i przemocy domowej w Paryżu.