Re: Powrót do Ukrainy?
Antimano to biedna dzielnica na przedmieściach stolicy Wenezueli – Caracas. Dwa razy w tygodniu Katherine, Valeria i Juan, młodzi dziennikarze Bus TV, zmieniają autobus miejski w studio telewizyjne. Skąd taki pomysł? Kolektyw chce dostarczać mieszkankom i mieszkańcom kraju rzetelnych informacji na temat wyniszczającego kryzysu gospodarczego, z którym od kilku lat boryka się Wenezuela.