Paryż i Belle EpoqueGraham Greene, szpieg w HawanieZaproszenie do podróży
W latach 50. Hawana to Babilon Karaibów. Po zmroku staje się miejscem obłędnych koktajli, szalonych tańców i nielegalnego handlu. Graham Greene – wieczny podróżnik, a w wolnym czasie dziennikarz i szpieg – przybywa odurzyć się ekscesami kubańskiej stolicy. Zainspiruje go ona do napisania „Naszego agenta w Hawanie” – prześmiewczej powieści szpiegowskiej.