Kittin & The Hacker - Nuits SonoresDopplereffektGerald Donald
Pochodzący z Detroit Gerald Donald jest ikoną sceny electro. Wraz Jamesem Stinsonem stworzył Drexciya – rewolucyjny duet afrofuturystów. Od połowy lat 90. Donald wydał kilka znakomitych albumów we współpracy z innymi muzykami, między innymi z Dopplereffekt. Obecnie tworzy w duecie ze swoją żoną Michaelą To-Nhan Bertel.