360° Świat bez granicPeloponez: Pasja do rolnictwa
W południowej Grecji górskie szczyty strzegą rozległych upraw u swych stóp. Choć większość z nich to nadal monokultury, ostatnio widać tu duże zmiany. Wraz z powrotem młodego pokolenia do rodzinnych gospodarstw odradza się permakultura. Czy nowym rolnikom i rolniczkom uda się tchnąć życie w ziemie zubożone przez monokultury i pożary?