360° Świat bez granic
Należące do Gujany Francuskiej Wyspy Zbawienia są jak raj: palmy, morze, plaża. Jednak nie do końca: to stąd wystrzeliwane są rakiety kosmiczne. Francusko-europejski kosmodrom, który leży w miejscowości Kourou, nadaje rytm życiu miejscowych mieszkańców i mieszkanek.