C'est Karma - Festival ARTE Concert 2021MysieFestival ARTE Concert 2021
Co to był za koncert! Wokalistka Mysie i jej zespół otulili publiczność Gaîté Lyrique swoją ciepłą, lecz także buntowniczą muzyką. Jeśli myślicie, że te dwie rzeczy się wykluczają, posłuchajcie koniecznie!