TAPE - The DoorsC'est KarmaFestival ARTE Concert 2021
W historycznym foyer sali koncertowej La Gaité Lyrique C’est Karma otwiera w 2021 edycję ARTE Concert Festival – niezwykłą oprawę dla równie niezwykłego artysty.