Film przedstawia historię irańskiej rodziny z dawnej burżuazji, której obecny status społeczny jest zagrożony. Tożsamość społeczno-ekonomiczna jest tu akcentowana nawet i po śmierci, kiedy trzeba dokonać wyboru najlepszego miejsca pochówku dla swoich zmarłych.