Nicht schlafen: historia przemocy
Czy agresja, jaką ludzie okazują sobie nawzajem i wobec swojego otoczenia, doprowadzi ich do zagłady? To pytanie zadaje spektakl “Nicht schlafen”, który jest refleksją nad pierwotnym popędem do przemocy. Wybitny choreograf Alain Platel i jego zespół dali z siebie wszystko, by zachęcić nas do myślenia.