Dyrygentka Nathalie Stutzmann, pianista Alexandre Tharaud i Orchestre de Paris dają popis swoich umiejętności podczas wyjątkowego koncertu. W programie: uwertura do opery “Moc przeznaczenia” Verdiego, „III Koncert fortepianowy” Beethovena i “V Symfonia” Czajkowskiego.