Po ostatniej edycj bez udziału publiczności w 2020 roku, ARTE powraca do Le Trabendo na coroczny festiwal muzyki elektronicznej, z hasłem „Wszystko, co błyszczy” i olśniewającym międzynarodowym składem. W programie: Kiddy Smile, Joe Goddard, گليثر ٥٥ GLITTER, Neue Grafik Ensemble i Mo Laudi.