ARTE ReportageIndie: Covidowe sieroty
Indie to jeden z krajów najbardziej dotkniętych przez pandemię Covid-19. Z powodu wirusa zmarło tam ponad 500 tysięcy osób. Brutalna druga fala, która ogarnęła kraj zeszłej wiosny, zniszczyła całe rodziny i pozostawiła po sobie 100 tysięcy sierot. Nasza ekipa reporterska udała się na miejsce, by udokumentować, jak radzą sobie w tych nowych, nieoczekiwanych warunkach.