W maltańskiej kuchni: BragioliZaproszenie do podróży
Maltanka Maria nauczy nas przyrządzać tradycyjne danie swego kraju: Bragioli. To wołowina nadziewana mięsem, najczęściej wieprzowym, podawana z parmezanem i warzywami. Przy okazji poznamy fascynującą historią maltańskich kulinariów, gdzie spotykają się wpływy brytyjskie i włoskie.