Syria: wojna i COVID
Po 10 latach wojny śmierć to codzienność dla mieszkańców Idlibu. Ta prowincja na północnym-zachodzie Syrii to ostatnia enklawa opozycji przeciw Baszarowi al-Asadowi. Jednak dziś największym zagrożeniem jest tam coś innego: wariant delta wirusa COVID-1. Jego żniwo to 4 miliony osób.