"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Mała Rawa od dwóch lat mieszka w obozie dla uchodźców syryjskich na północnej granicy Libanu. Dorastała z rodzeństwem w obozie, który jest dla niej jak ogromny plac zabaw, i nie chce z niego wyjeżdżać. Jej matka Rateebah robi wszystko, aby jej dzieci nie zostały całkowicie odłączone od świata zewnętrznego.