"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Urocza i zabawna Elana kończy w tym roku 18 lat. Większość czasu spędza, szkoląc się w ośrodku dla osób z niepełnosprawnością intelektualną i odbywa swój pierwszy staż w ESAT (zakład pracy chronionej dla pracowników niepełnosprawnych). Jedna Elana woli uciekać od codzienności w akrobatykę powietrzną.