"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Vanves, kilka kilometrów od Paryża. W klasztorze Benedyktynek mieszkają dwadzieścia dwie zakonnice, odłączone od świata zewnętrznego. Ich dni naznaczone są modlitwą, pracą i dźwiękiem dzwonów.