"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
W życiu zdarzają się chwile, kiedy życie wymyka nam się spod kontroli. W takich chwilach, aby żyć, trzeba podejmować właściwe decyzje. Jednak wybór zawsze łączy się z poświęceniem. 46-letnia Valérie przeszła jedną z tych burz. Jej wybór pozostawił bliznę i pustkę, ale spowodował też wielką przemianę.