"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
W squacie, w którym mieszka, Irina opowiada fragmenty swojego życia. Relacjonuje, w jaki sposób znalazła się na ulicy. Przede wszystkim jednak zaprasza widzów do opuszczonego domu, w którym mieszka wraz z Martym, miłością swojego życia. Film otrzymał nagrodę ex-aequo jury konkursu reżyserek.