"Matkowstręt" Lolita Rive
„Gdybym miała wybór, na pewno nie zrobiłabym tego ponownie”. Czy można głęboko kochać swoje dziecko, a jednocześnie żałować tego, że zostało się matką? Nie chcieć pełnić narzuconej kobietom przez społeczeństwo roli matki? 36-letnia Julie mieszka w Bordeaux ze swoją dziesięcioletnią córką i mężem Matthieu. Macierzyństwo nie było wyborem, ale z góry ustaloną ścieżką, którą należy podążać, aby osiągnąć status kobiety. Chociaż kocha swoją córkę i pragnie jej szczęścia, prawda jest taka, że żałuje, że została mamą.