„Zapach Francji” Eve-Chems De Brouwer
Historia L., podobnie jak wielu innych niepełnoletnich Francuzek, to przerażające tabu. W wieku 15 lat L. jest w pełnym okresie dojrzewania. Jej matka proponuje, by dla odbudowania wspólnych więzi pojechała z nią na wakacje do jej kraju pochodzenia. Tam ogłasza córce, że nie może wrócić do Francji i zostawia ją samą za granicą.