„Dzień i godzina” Catherine Pamart
80-letnia matka reżyserki cierpi na wiele schorzeń, jednak nadal jest w pełni władz umysłowych. Pewnego dnia powiedziała swoim córkom, że chce umrzeć - zdecydowała się na współpracę ze szwajcarską organizacją zajmującą się eutanazją czy też tak zwanym "wspomaganym samobójstwem". Prosi córki, aby towarzyszyły jej w ostatniej podróży.