"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Teheran, 2021 rok. Tutejsi narkomani uczestniczą w spotkaniach grup wsparcia. Dzień po dniu uczą się werbalizacji swoich nałogów, szukają odwagi, by opowiedzieć swoją historię i dokładnie zapamiętać moment, w którym podjęli decyzję o oderwaniu się od narkotyków.