"Bańka" Jessica Bros
41-letnia Tiffany, bizneswoman, po kilku latach spędzonych za granicą wraca do Paryża i postanawia samodzielnie mieć dziecko. Ucieka się do medycznie wspomaganej prokreacji za granicą, ponieważ Francja nie zezwala na in vitro dla samotnych kobiet.