"Emocjonalne uzależnienie" Angéla Nichon
Alexandre nieustannie potrzebuje kontaktu z innymi: budowane przez niego relacje służą wypełnieniu wewnętrznej pustki, nawet jeśli kończy się to dla niego emocjonalnym uzależnieniem. Świadomy swoich emocji, za wszelką cenę stara się odzyskać autonomię i wewnętrzny spokój. Czy przeprowadzka w nowe miejsce pomoże mu rozwiązać problem?