Klash: Sztuka w akcji
Czy pokazywanie środkowego palca budynkom ma jakiś sens? Twierdzącej odpowiedzi na pewno udzieliłby chiński artysta-dysydent Ai Weiwei, który od 1995 roku robił to przez 20 lat. Po co? Film z lektorem.