Rozwód po meksykańskuZaproszenie do podróży
Nazywają ją białym miasteczkiem. Merida – stolica meksykańskiego stanu Jukatan i jego mieszkańców, Majów – skrywa mało znaną historię. To historia wyzwalającej turystyki. O jej opowiedzenie poprosiliśmy historyczki i lokalnych mieszkańców.