Rok 1967. Francuska publiczność jest zachwycona. Czeka na nich kolejna część filmowych przygód Fantômasa, paryskiego przestępcy, którego perypetie śledzi już 4 mln osób. Jak zaczęła się fantomasomania? I skąd fascynacja nieuchwytnym i okrutnym mordercą, który z czasem stał się oswojonym monstrum? Przenosimy się do tamtego momentu, by wspólnie przyjrzeć się temu wyjątkowemu momentowi we francuskiej kulturze.