TwistNoc: kraina wolności
Noc ma w sobie coś uwalniającego. Pozwala na rzeczy, które nie wytrzymałyby próby światła dziennego. Ale czy ta magia przetrwa w sytuacji kryzysu energetycznego? Wyruszamy na spotkanie z artystami i artystkami, które inspiruje nocny świat: fotografem Oskarem Schlechterem, muzykiem Pascalem Schumacherem i rzeźbiarką światła Giną Vos.